Liity jäseneksi!

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. MLL:n jäsenenä olet rakentamassa hyvää ja turvallista arkea lapsille ja perheille eri puolilla Suomea. Sinun ja muiden jäsentemme ansiosta voimme esimerkiksi kouluttaa perhekummeja vanhempien tueksi ja tukioppilaita turvallisen kouluyhteisön rakentajiksi, ylläpitää joka päivä avoinna olevaa Lasten ja nuorten puhelinta ja chatia, tuoda nuorten omaa ääntä kuuluviin Nuortennetissä sekä lievittää yksinäisyyttä tarjoamalla avoimia kohtaamispaikkoja, kuten perhekahviloita.

Jäseneksi liittymislomakkeen löydät MLL:n nettisivuilta. Muista mainita liittyessäsi, että haluat Haagan paikallisyhdistyksen jäseneksi. Täältä löydät tietoa valtakunnallisista jäseneduista.

Paikalliset jäsenetumme

Koulutettu hieroja Mindi -10% hieronnoista

Kauneushoitola Onnentunne -10% normaalihintaisista kasvohoidoista ja -20% ensimmäisestä HydraFacial -hoidosta